Serwis StarCraft

StarCraft, StarCraft 2


Mapy i mody

Mapy i mody
 

Przeczytaj więcej o oficjalnych mapach i modach Blizzard i dowiedz się, jak tworzyć własne mapy i mody korzystając z poradników napisanych przez projektantów StarCraft II.

 

Oficjalne mody

Blizzard DOTA
Blizzard DOTAOblężenie i obrona z udziałem bohaterów
W niewielkiej przestrzeni, ukrytej gdzieś między wymiarami, kilku najznamienitszych bohaterów i antybohaterów Blizzarda jest zmuszonych toczyć ze sobą walkę dla uciechy oszalałych zapomnianych bogów. Dołącz do drużyny skazanych na zagładę czempionów i poprowadź armię poprzez obwarowania przeciwnika, by wedrzeć się do serca wrogiej bazy i zdobyć zwycięstwo… bez żadnego konkretnego powodu poza samym faktem jego zdobycia.

Gwiezdne klejnoty
Gwiezdne klejnotyPuzzle/strategia
Stań w szranki z przeciwnikiem wykorzystując swoje zdolności układania puzzli. Dopasowując klejnoty, wygenerujesz zasoby, które pozwolą ci stworzyć znane jednostki ze StarCraft II. Utworzone wojsko momentalnie ruszy do walki z wrogiem w celu zniszczenia jego bazy głównej.

Kuchmistrz z Aiur
Kuchmistrz z AiurZbieranie/gotowanie
Zbieraj egzotyczne składniki i mieszaj je ze sobą, by prześcignąć swoich przeciwników w wyścigu kucharzy. Dobieraj przepisy rozważnie, by kulinarnie zdominować Aiur i zapisać się na kartach historii jako jeden z najznamienitszych kuchmistrzów na planecie!

Left 2 Die
Left 2 DiePrzetrwanie i oblężenie
Działając wspólnie ze swoim partnerem obroń swoją bazę przed szturmem zarażonych przez zergi. Obroń się przed bezlitosnymi hordami w nocy i zbieraj siły, by za dnia przeprowadzić kontratak. Współpracuj z drugim graczem, albo przelicz czas swojego przeżycia na sekundy.

Poradnik tworzenia map

Cheaty aktorów
Cheaty aktorówWraz z wprowadzeniem aktualizacji 1.4.0 twórcy modów mogą korzystać z cheatów aktorów, aby móc na bieżąco tworzyć i dostosowywać aktorów podczas testowania map uruchamianych z poziomu edytora. Jest to przydatna funkcja, która pozwala szybko testować nowe rozwiązania bez potrzeby wcześniejszego konfigurowania danych lub uruchamiania wyzwalaczy.

Moduł danych
Moduł danychPoradnik obejmuje sposoby modyfikowania istniejących danych, w tym: punktów życia jednostek, pancerzy, energii początkowej, dodawanie i usuwanie istniejących zdolności jednostek oraz zmianę szybkostrzelności i obrażeń zadawanych przez bronie.

Moduł wyzwalaczy
Moduł wyzwalaczyNaucz się używać modułu wyzwalaczy, by kontrolować warunki zwycięstwa i przegranej oraz skryptowane wydarzenia w grze.

Moduł terenu
Moduł terenuPierwsza część naszego poradnika tworzenia map przedstawia podstawowe koncepcje i funkcjonalności modułu terenu w edytorze map StarCraft II.

Publikowanie
PublikowanieJeśli chcesz zagrać z innymi graczami w swoją mapę w sieci albo chcesz, żeby inni mogli używać twojego modu w swoich mapach, musisz opublikować je na Battle.net. Z tego artykułu dowiesz się, jak to robić.

Poruszacze pocisków
Poruszacze pociskówPociski są zazwyczaj używane do konfiguracji ataków jednostek strzelających pociskami, ale ich zasada poruszania się może być wykorzystana np. do przemieszczenia kosiarza w formie skoku albo macki atakujacego kręgowija.

Discussion - No Comments:

Login to Post a Comment

  • Have an account?

    Log in or sign up!

  • Register

    Sign up now and join us.

  • Lost Something?

    Enter your username or email to reset your password.

Copyright © 2018 Serwis StarCraft